Коли дитина вже ознайомилась з грошима та всіма способами елементарної роботи з ними, необхідно дати їй змогу на практиці потренуватись у використанні грошей. Ця вправа і має на меті таке тренування. На екрані дитина бачить персонажа. Це може бути гном, або ж принцеса – герой, який так чи інакше повʼязаний у казках та історіях з казною, скарбами тощо. Є певний предмет, наприклад, цукерка або морозиво, що цей персонаж хоче купити. Над його головою зображено ряд банкнот. Учень має вибрати стільки з них, скільки в сумі вони становлять рівну ціну цього предмета. Наприклад, якщо морозиво коштує 6 гривень, треба вибрати три купюри по дві гривні. Коли дитина це зробить, то перейде до наступного рівня, де буде інший персонаж, нова покупка та новий набір банкнот. У ході виконання цього завдання дитина з одного боку тренує навички додавання, а з іншого – навчається складати конкретну суму грошей з тих купюр, які наразі є у наявності. А це вміння обовʼязково буде потрібним у майбутньому житті. Зображення грошей є вельми достовірним, а образи персонажів додають вправі більшого динамізму, завдяки чому учню цікаво переходити з рівня на рівень.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач; розрізняє поняття «монета» і «копійка».
Учень/учениця: порівнює іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу); додає і віднімає іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу), подані в однакових одиницях вимірювання.