Практична робота з грошима починається з лічби. У ході виконання цього завдання учень матиме змогу потренуватись у такого роду операціях з грошима. На екрані дитина бачить кілька купюр різної вартості. Під ними знаходиться три мішечки, під якими вказана сума грошей, яка знаходиться всередині кожного мішечка. Завдання дитини полягає у тому, щоб допомогти персонажу порахувати всі купюри, натиснувши на кожну, та обрати той мішечок, сума якого є аналогічною до суми купюр на екрані. Коли дитина це робить, то проходить далі, до наступного рівня вправи. Там на учня чекатимуть нові банкноти та нові персонажі з мішечками.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач; розрізняє поняття «монета» і «копійка».
Учень/учениця: порівнює іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу); додає і віднімає іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу), подані в однакових одиницях вимірювання.