Копійка і гривня – дві сторони однієї валюти. Дитина має розуміти, що вони сприймаються як щось одне, бо взаємоповʼязані. Сто копійок – це одна гривня, тож, коли треба заплатити, скажімо, «три гривні і сімдесят пʼять копійок», то, якщо додати ще 25 копійок, буде чотири гривні. Щоб дійсно добре працювати з грошима, учень має усвідомити цей звʼязок. Для цього і була створена дана вправа. На екрані перед учнем кілька купюр різного номіналу та кілька різних за вартістю копійок, які необхідно підрахувати. Під ними міститься кілька гаманців. Під кожним написана певна сума грошей, причому ця сума містить і гривні, і копійки. Учень має обрати той гаманець, сума якого дорівнює сумі гривень і копійок, які учень підрахував раніше. Коли дитина обирає відповідний гаманець, то переходить до наступного етапу вправи, де бачить вже інші за вартістю гроші та нові написи під гаманцями. Важливо, що рух між етапами продовжиться навіть у випадку хибної відповіді, просто правильна відповідь спочатку з'явиться на екрані.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач; розрізняє поняття «монета» і «копійка».
Учень/учениця: порівнює іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу); додає і віднімає іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу), подані в однакових одиницях вимірювання.