Існує немало особливостей, які повʼязані з виміром часу. Наприклад, кількість годин у добі зажди однакова, але при цьому денна половина доби коротша взимку і довша в день, хоча тут йде мова тільки про кількість годин, коли світло Сонця насичує Землю. У ході виконання цієї вправи дитина буде знаходити відповіді на логічні питання, повʼзані з часом. На екрані учень бачить перед собою питання з ілюстраціями, які його супроводжують. Наприклад, чи однаково довго триває ніч у вересні та лютому, або коли народилась мама, якщо відомо, що тато народився в середу, а мама – на три дні раніше. Під питанням містяться і варіанти відповіді. Дитина обирає той, що вважає правильним, після чого проходить на наступний рівень завдання. Якщо відповідь дійсно правильна, то це відбувається відразу. Але навіть у випадку помилки дитина все рівно продовжує рух між рівнями вправи, просто правильний варіант зʼявиться під хибним, аби учень зміг зрозуміти свою помилку і використати цей досвід у наступному рівні. Наявність деталізованих ілюстрацій не тільки додає завданню привабливості з точки зору візуального оформлення, а й посилює яскравість образів, які дитина краще запамʼятає.
Учень/учениця: знає структурні елементи задачі – умова і запитання; числові дані та шукане; розуміє, що в умові задачі містяться числові дані, а запитання вказує на шукане; визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; робить висновок про те, чи описана ситуація є задачею.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел; збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння; знаходження невідомого доданка.
Учень/учениця: читає задачу; виділяє умову і запитання, про кого або про що йдеться в задачі, числові дані й шукане; обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі; записує розв’язання задачі дією із зазначенням найменування результату, коротку відповідь; формулює (усно) повну відповідь на запитання задачі.