Люди живуть у постійному потоці часу. Вміння вимірювати його – одна з дуже важливих частин повсякденного життя. Але окрім того, що люди кожного дня використовують годинники, аби точно дізнатись хвилини та години, окрім того, що за допомогою руху Сонця люди визначають частину доби, є більш масштабні виміри часу. Кожен рік складається з дванадцяти місяців по три на кожнен сезон: зиму, весну, літо та осінь. Дитина має знати назви всіх цих місяців, а також пам'ятати їхню послідовність. У ході виконання цієї вправи дитина тренує ці знання. На екрані перед учнем міститься деталізований пейзажний малюнок, на якому легко вгадати ту чи іншу пору року. Засніжене місто належить зимі, а вбраний у золотаве листя ліс – осені. Поряд з малюнком знаходиться казковий персонаж, який питає у дитини про те, який з місяців, що перераховані під малюнком, не належить до цього сезону. Учень аналізує цей ряд назв (котрих є чотири, тобто інші три саме і є місяцями, наприклад, весни) і бачить, який місяць є зайвим. Коли дитина його обирає, то переходить на наступний етап вправи, де бачить вже новий пейзаж, а новий персонаж задає аналогічне питання, тільки вже з іншим набором місяців.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично-зорієнтованих задач.