Вміння продовжувати послідовність – це не тільки самостійна навичка, корисна як у математиці, так і у побуті, а й хороший спосіб потренувати логічне мислення. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані дитина бачить перед собою предметний ряд, елементи якого створюють певну послідовність, знаходячись одне за одним у певній кількості. При цьому дана послідовність не є завершеною. Є ще пустоти наприкінці. Учень бачить також елементи цієї послідовності, які знаходяться під нею. Перетягуючи їх у порожні клітини, дитина зможе закінчити послідовність. Але головне – зробити це правильно. Для цього учень має зрозуміти динаміку процесу, вирахувати, як вони розміщені між собою. Коли ж дитина зрозуміє це і продовжить послідовність, то перейде до наступного етапу вправи, де на неї чекатиме вже нова послідовність для відновлення. Всі предмети намальовані у цікавому стилі, який є подібним до ілюстрацій дитячих казкових книжок. Також вони мають багату деталізацію та яскраві насичені кольори, приємні для ока. Це робить вправу цікавішою.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) тощо; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.