Геометрія – це цілий окремий розділ математичної науки. І основа-основ – це назви геометричних фігур, з якими ще не один раз доведеться зустрітись. На екрані дитина бачить ряд обʼєктів. Всі вони – геометричні фігури різних кольорів. Серед них попадаються і схожі фігури, і однакові, хоча за кольорами вони можуть все одно не співпадати. На кожному етапі перед дитиною ставиться те чи інше завдання, яке присвячене пошуку конкретного виду фігур. Наприклад, треба знайти всі трикутники або ж всі квадрати. Характеристика цих фігур – єдиний критерій вибору, адже вони можуть відрізнятись і за кольором, і за розміром. Коли ж дитина виділяє фігури одного виду, вона переходить на наступний рівень, де бачить вже інший набір фігур, а головне – треба знайти і виділити якісь інші фігури з-поміж них. Навіть коли учень помиляється, він все одно проходить далі, щоб мати змогу застосувати досвід помилок з користю для себе.
Учень/учениця: розрізняє характерні ознаки (наприклад, трикутник є замкнутою фігурою з трьома сторонами) з нехарактерними (колір, орієнтація, загальний розмір); будує та зобажує геометричні фігури з характерними ознаками.