Хоча копійки є корисним інструментом для тренування вміння працювати з грошима, все ж у повсякденному житті дитині набагато частіше доведеться працювати з купюрами. Вони відрізняються не тільки матеріалом, з якого вони виготовляються та формою, а й більшим різноманіттям деталей. Дитині важче запамʼятати, яка купюра яку суму грошей означає. Допомогти має кольорова відмінність та, звісно, вказівка на номінал у вигляді цифри на кожній з купюр. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься з-поміж кількох купюр обирати ту, яка потрібна. На екрані дитина бачить кілька з них. Є також персонаж, якому треба допомогти, передавши йому не всі гроші, а лише деякі купюри. Учень обирає ті, що треба, та переміщує їх до персонажа. Наявність взаємодії з героєм вправи робить завдання більш цікавим та надає певну, хоча й просту, сюжетну базу. Отже, коли учень передасть персонажу потрібні купюри, почнеться наступний етап, де буде інший герой та інші гроші (за вартістю, але завжди – українська гривня). Важливо, що навіть у випадку помилки дитина продовжить виконання вправи, побачивши правильний варіант під неправильним. Таким чином тренується увага і памʼять дитини.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач; розрізняє поняття «монета» і «копійка».