Математичні вміння корисні не тільки за шкільною партою, а й у повсякденному житті. І чи не головним застосуванням навичок лічби, додавання і віднімання є робота з грошима. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься впізнавати монети певного номіналу. На екрані учень перед собою бачить групу монет. Більшість з них різного номіналу. У цій вправи використовуються тільки копійки української національної валюти, адже саме з цим видом грошей стикатиметься дитина у житті. Їхнє зображення є правдоподібним, адже передається не тільки дизайн, а й співвідношення розмірів. Також на екрані зображено гнома. Цей персонаж споконвіку повʼязаний із скарбами і грошима. Йому і має допомагати дитина. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати кілька монет певного номіналу. До кожного етапу завдання номінал вказується окремо. Коли учень вибирає потрібні монети, то переходить на наступний рівень. Важливо, що навіть у випадку помилки учень все рівно продовжує виконання завдання. Коли дитина переходить на наступний рівень, то бачить не тільки інший ряд монет, а й інше завдання, згідно з яким вибрати треба вже копійки іншого номіналу.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач; розрізняє поняття «монета» і «копійка».