Працювати з грошима різного номіналу не тільки корисно для розвитку математичних здібностей, а й зручно, адже якщо, наприклад, потрібно набрати певну суму, не обовʼязково це робити окремими дрібними монетами. Достатньо взяти одну-дві, чий номінал співпадатиме з потребами. У ході виконання цього завдання дитина матиме змогу переконатись у зручності цього. На екрані учень бачить перед собою кілька монет невеликого номіналу. Їхня сумарна вартість легко передається однією монетою. Учень має вибрати її, копійчину більшої ціни, та передати гному, який чекає на іншому боці від знаку рівності, з іншої сторони від групки дрібних монет. Щоб виконати це завдання, дитина має просто скласти всі копійки за вартістю та зрозуміти, яка з монет, що представлені під ними, відповідає їй. Таким чином достатньо виконати послідовне додавання. Разом з цим дитина бачить, що всі дрібні монети однакові, тож фактично ця вправа також є першим кроком на шляху до опанування теми множенням, адже суть цієї дії як раз і міститься у тому, щоб потрібну кількість разів взяти однакові числа. Різноманіття підходів до виконання вправи, а також наявність казкового персонажа, роблять завдання цікавим.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач; розрізняє поняття «монета» і «копійка».
Учень/учениця: порівнює іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу); додає і віднімає іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу), подані в однакових одиницях вимірювання.