Якщо раніше дитина мала справу з частинами цілого, які мають однаковий і типовий зовнішній вигляд, то цього разу учень повинен використати не тільки вміння сприймати частини та елементи цілого, а й просторову уяву. На екрані учень бачить перед собою різні частинки цілого. Це можуть бути, дольки апельсина чи шматочки яблука. На кожному з етапів представлені різні обʼєкти, а їхні ілюстрації є якісними і цікавими для дитини. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити серед предметного ряду дві однакові частини. Важливо, що вони не будуть розташовані однаково. Наприклад, дві дольки апельсину одного розміру будуть повернуті в різні боки. В будь-якому разі, головний критерій вибору – це розмір частин. Тільки знайшовши однакові за розміром шматочки, дитина зможе пройти на наступний етап (хоча і у випадку помилки завдання продовжується), де побачить схоже зображення, але і обʼєкт, який буде поділено на частини, і співвідношення цих елементів будуть вже іншими. Таким чином дитина готується до того, щоб в майбутньому сприймати діаграми і працювати з ними.
Учень/учениця: вміє ділити коло і прямокутник на дві або чотири рівні частини; описує частини, використовуючи слова "половина", "чверть", "четверта частина"; описує ціле як дві або чотири частини; розуміє, що ціле, розділене на більшу кількість рівних частин, створює менші частини.