Ця вправа у ігровій формі продовжує тренувати та закріплювати знання дитини про сезони і вміння визначати, які місяці до якого сезону належать. На екрані перед учнем міститься кілька ілюстрацій. На них персонажі займаються типовими для того чи іншого сезону справами. Наприклад, хлопчик катається на лижах, дівчинка збирає квіти тощо. Малюнок легко співвіднести із сезоном. Малюнки також є підписаними, аби дитина точно запамʼятала асоціативний ряд. Над цим рядом ілюстрацій міститься завдання, у якому вказано місяць. Цей місяць треба віднести до того чи іншого сезону. Щоб це зробити, учень має натиснути на ілюстрацію пори року, до якої він, як вважає учень, належить. Після цього дитина проходить далі, до наступного етапу вправи, де побачить вже нові ілюстрації, інші сезони, а головне – новий місяць у завданні. Всі малюнки деталізовані та виконані у приємному стилі: округлі форми, яскраві, але не надто сліпучі кольори поєднуються з гарними образами та вираженою динамікою. Це перетворює вправу на справжню цікаву гру, що допоможе дитині краще запамʼятати урок.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично-зорієнтованих задач.