Коли дитина вже більш-менш вивчила зовнішній вигляд купюр української гривні та разом з тим навчилась розпізнавати їхній номінал, наступний крок – закріпити знання про вартість грошей, дати зрозуміти дитині, що саме цифра, яка вказана на банкноті, визначає вартість купюри. Для цього на екрані перед учнем зображено кілька купюр. Всі вони різного номіналу. Під ними знаходиться зображення того чи іншого персонажа. Наприклад, гнома, образ якого з давніх-давен поʼязаний з грошима і скарбами, або принца, якому титулом призначено розпоряджатись казною королівства. Наявність таких персонажів робить завдання більш логічним та цілісним. Учень має порівняти між собою купюри та вибрати правильну – або більшу, або меншу з них. Яку – вказано у завданні конкретного етапу. Коли ж дитина це робить, то проходить далі, на наступний рівень вправи, і має виконати аналогічну дію, але вже з іншими банкнотами, а окрім того змінюється і питання до рівня. Якщо минулого разу треба було шукати та передавати персонажу найбільшу купюру, то цього разу – вже найменшу. Важливо, щоб дитина зрозуміла: ані розмір, ані колір купюри не впливають на її вартість, а лише цифра, яка вказує на номінал.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач; розрізняє поняття «монета» і «копійка».
Учень/учениця: порівнює іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу); додає і віднімає іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу), подані в однакових одиницях вимірювання.