Операції з додавання та віднімання – не єдині базові дії, які можна робити з числами. Також велике значення для розвитку математичного мислення має вміння порівнювати кількість та визначати, де предметів більше, а де – менше. Ця вправа є базовою для цілої низки завдань, які створено для того, щоб покращити вміння дитини орієнтуватись у цьому питанні. На екрані учень бачить перед собою два предметних ряди. При цьому у вправі є простий сюжет: це можуть бути їжачки і грибочки або ж бджоли і квіти чи інші персонажі та образи. Учень має підрахувати кількість предметів в обох рядах та відповісти на питання, чи всім, наприклад, бджолам вистачить по квітці. Тобто навіть якщо кількість персонажів та предметів не однакова, але персонажів - менше або дорівнює кількості предметів, тоді так, кожному персонажу вистачить по предмету. Коли дитина обере відповідь, то перейде на наступний рівень завдання, де теж побачить два ряди обʼєктів. Ця вправа здається легкою, але насправді у ході її виконання дитина вчиться співставляти кількість предметів, які відрізняються одне від одного за розмірами, тож візуально верхній і нижній ряди ніколи не співпадають, тоді як за кількістю обʼєктів – можуть. Особливістю вправи є чудове візуальне оформлення, яке налаштовує дитину на гру-змагання.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: знаходить число за даним відношенням «більше на...», «менше на...»; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше.