Ця вправа продовжує серію завдань, що присвячені тренуванню вміння дитини працювати з грошима. На екрані учень бачить казкового персонажа, наприклад, русалку. Персонаж зображується досить деталізовано та яскраво. Впізнати його легко, адже стиль малюнка вельми схожий на те, як цих персонажів зображують в дитячих казкових книгах. Над персонажем є кілька монет. Згідно із завданням дитина має вибрати потрібну – або найбільшого номіналу, або ж найменшого. Характер завдання залежить від конкретного етапу вправи і змінюється під час переходу на наступний рівень. Учень, щоб правильно виконати завдання, має звертати увагу не на розмір монетки, а на цифру, яка на ній нанесена, адже саме вона вказує на номінал копійки. Наприклад, «10 копійок» є меншою монетою, ніж «5 копійок» за розміром, але вдвічі більшою за номіналом. Коли учень правильно обирає монету і передає її герою, то проходить далі на наступний рівень. При цьому це відбувається і у випадку хибної відповіді. Важливо, що у вправі використовується тільки українська національна валюта, а точніше, її монетна складова частина.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач; розрізняє поняття «монета» і «копійка».
Учень/учениця: порівнює іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу); додає і віднімає іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу), подані в однакових одиницях вимірювання.