Порівнювати між собою не два числа, а більшу їхню кількість є досить складним процесом, адже у ході виконання цієї дії дитина має аналізувати одразу велику кількість елементів. Саме це вміння й тренує дана вправа. На екрані учень бачить перед собою кілька обʼєктів. На кожному з них нанесено те чи інше число. Також є певний казковий персонаж, якому треба допомогти вибрати з-поміж цих предметів той, що відповідає певному критерію. Наприклад, такий, на якому зображено найменше число. Учень порівнює між собою всі числа, згадуючи їхнє розташування на числовій прямій, і робить висновок про те, яке з них є найменшим. Саме до цього предмета учень має перенести героя вправи. Коли дитина це робить, то переходить до наступного етапу, де бачить предмети з іншими числами. Хоча механіка виконання завдання і залишається такою ж, як і раніше, вправа є цікавою для учня завдяки наявності сюжетного елементу і тому, що кожного разу переносити треба нового персонажа. Сюжетний елемент відволікає дитину, змушуючи докладати більших зусиль для збереження уваги на числах.
Учень/учениця: знаходить число за даним відношенням «більше на...», «менше на...»; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 100.