Вага є такою характеристикою предмета, яку важко виміряти без спеціального приладдя методом порівняння. Адже на вагу впливає не тільки розмір, а й матеріал, з якого зроблено предмет. Але у ході виконання цієї вправи, присвяченої тренуванню виміру ваги, дитина буде зіштовхуватись лише з тими предметами, вагова характеристика котрих більш-менш відома. На екрані зображено тварин. Всі вони відомі учню. Наприклад, панда, тигр і рибка. У завданні вказано, яку тваринку треба виділити – важчу або легшу. Учень розуміє, що у цьому конкретному прикладі рибка найлегша, натискає на її зображення і після цього переходить на наступний етап завдання. Там учень побачить аналогічне зображення. Виміряти вагу тварин шляхом порівняння досить легко, але на кожному рівні звірі будуть нові. Всі вони зображені у стилістиці, що нагадує дитячу книгу казок, всі вони намальовані яскраво та приємно. Тож, працюючи з ними, дитина по суті грається і весело проводить час, але разом з тим інформація про те, як порівняти тварин за вагою, запамʼятається учню краще.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) тощо; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.
Учень/учениця: знає, що маса вимірюється у кілограмах, знає скорочене позначення одиниці вимірювання маси — кілограм (кг); порівнює предмети за масою «на око»; записує результати вимірювання маси (за малюнками).