Ця вправа продовжує низку завдань, що тренують вміння дитини порівнювати результати числових математичнх прикладів. На екрані дитина бачить перед собою трьох персонажів, кожен з яких має свій приклад, зображений біля нього. Цей приклад не має відповіді – тільки елементи, що додаються чи віднімаються. Дитина має виконати всі дії, що зображені на малюнку, після чого порівняти всі три результати та обрати персонажа, який відповідає вимогам завдання. Після цього дитина переходить на наступний етап вправи. Там учень побачить вже інших героїв, інші числові вирази та нове завдання. Якщо на попередньому етапі треба було, скажімо, знайти звірятко з найбільшим результатом прикладу, то тепер треба буде знайти вже персонажа з найменшим результатом. Постійна зміна умов виконання вправи (навіть попри одну й ту саму механіку) робить завдання дійсно цікавим для дитини. А використання казкових образів тільки посилює цей інтерес. У ході виконання завдання дитина на кожному етапі має також виконувати ту чи іншу математичну дію (віднімання або додавання – в залежності від етапу), а разом з тим має аналізувати та порівнювати результати цих дій.
Учень/учениця: знаходить число за даним відношенням «більше на...», «менше на...»; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності; читає і записує числові рівності, числові нерівності.