У цьому завданні, щоб порівняти кількість предметів, необхідно ці предмети перелічити у кожній з груп. На екрані зображено кілька предметних рядів, кількість елементів в яких відрізняється одна від одної. Дитина підраховує предмети у кожній з груп (а вони в свою чергу мають спільні риси, щоб було легше їх співставляти, але різняться за кольором чи формою) і після цього аналізує і порівнює отримані дані. Над малюнком міститься завдання, у якому вказано, який саме критерій треба використати при виборі потрібної групи. Наприклад, обрати ту, де елементів найбільше з-поміж інших. Коли учень це робить і виділяє предметний ряд, який відповідає заданим у завданні критеріям, то переходить на наступний етап вправи. При цьому це відбувається навіть у випадку помилкової відповіді. Тоді правильний варіант просто зʼявиться на екрані, і дитина зможе продовжити виконання вправи. На наступному етапі учень бачить вже інші предмети на малюнку. І кожна з груп матиме вже іншу кількість обʼєктів. Змінюється також і завдання.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
Учень/учениця: знаходить число за даним відношенням «більше на...», «менше на...»; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше.