Ця вправа трохи змінює акценти у тренуванні дитини порівнювати кількість предметів. Цього разу учень матиме самостійно вираховувати різницю між елементами двох груп. На екрані дитина бачить два предметних ряди, які для наочності розташовані один під одним. Дитина бачить, що кількість елементів у них є не однаковою. Під малюнком дитина бачить вираз, у якому вже вказано, де малюнків більше, а де – менше. Дитині треба лише вказати різницю, ввівши правильне число у порожнє поле. Для цього треба порахувати кількість предметів у верхній частині екрану, потім – у нижній, а після цього від більшого числа відняти менше. Результат цієї дії і є різницею, яку шукає дитина. Записавши її у порожню клітинку, учень проходить далі, на наступний рівень завдання, де бачить аналогічні два ряди обʼєктів, от тільки кількість їхня буде вже новою, тож обчислення треба починати спочатку. Важливо, що змінюється не тільки число елементів рядів, а й їхній вигляд. Різноманітність предметів для підрахунку водночас і посилює цікавість до вправи, і змушує дитину бути більш уважною.
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.