Коли йде мова про вимір часу, мова математики є найкращою для того, щоб виразити той чи інший часовий відрізок або ж відношення між різними показниками годинників. У ході виконання цього завдання дитина буде за допомогою математичних символів відповідати на питання про те, на котрому з годинників вказано більший або менший час. Як вже має знати дитина, у одній годині є 60 хвилин. Коли наступає, скажімо, третя година дня, то до неї додаються хвилини. І коли їхня кількість досягне 60, почнеться четверта година дня. Саме так вимірюється час. На екрані перед учнем два електронні годинники, показники яких дуже схожі, хоча й відрізняються однією чи двома цифрами. Ця різниця є суттєва, і дитина має за допомогою знаків «більше» та «менше» вказати, котрий з годинників вказує більш пізню або ж ранню годину – в залежності від етапу вправи і завдання може трохи змінюватись. Коли учень обере знак і поставить його між годинниками, то перейде до наступного етапу, де побачить аналогічне зображення, тільки показники годинників будуть іншими, як і питання до завдання.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності; читає і записує числові рівності, числові нерівності.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично-зорієнтованих задач.