Форма предметів – не менш важливий критерій, який можна використати для створення послідовності, ніж колір чи розмір. У ході виконання цієї вправи дитина має працювати з послідовностями, використовуючи саме форму. На екрані учень бачить предметний ряд, під кожним елементом якого міститься порожня клітинка – це поля для відповідних предметів. У цьому предметному ряді є три елементи. Всі вони зображені нижче. Учень натискає на них і перетягує в ту клітинку, яку вважає потрібною для формування зворотної послідовності. Важливо, що типів предметів три, а це значить, що для правильної зворотної послідовності замало буде просто під одним предметом поставити інший. Треба ще прослідкувати, в якому порядку вони мають йти, керуючись верхнім рядом як взірцем. Коли учень завершить послідовність знизу, то перейде до наступного етапу вправи, де побачить аналогічну картинку, тільки послідовність предметів, як і вони самі, буде вже новою. І навіть у випадку помилкової відповіді дитина зможе продовжити виконання вправи, адже правильний варіант просто зʼявиться під невірним, аби учень міг отримати корисний для нього досвід.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) тощо; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.