Вміння працювати з послідовностями є досить важливим не тільки в математиці, а й у повсякденному житті. Саме тому перша вправа комплексу завдань, який присвячено роботі саме з цим явищем, не містить чисел. Послідовність, яка будується учнем, має лише один критерій – колір. На екрані дитина бачить предметний ряд, під кожним елементом якого є порожня клітинка. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вловити і зрозуміти закономірність цієї послідовності предметів, після чого створити зворотну послідовність, тобто таку, яка буде віддзеркалювати першу. Зробити це дитина може натискаючи на потрібний елемент і перетягуючи його у ту чи іншу порожню клітинку. Коли учень це зробить, то перейде до наступного етапу, де на нього чекатимуть вже інші кольорові обʼєкти. Важливо, що, коли дитина робить помилку у цьому досить складному завданні, вона не припиняє виконання вправи, а майже одразу продовжує його. Щоб учень міг навчитись на власних помилках, під невірною відповіддю завжди буде міститися правильна.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) тощо; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.