Ще один критерій для створення послідовності предметів без використання цифр чи інших математичних символів – це розмір. У ході виконання цієї вправи учню треба створити послідовність предметів, яка була б зворотною до тієї, що вказана на екрані. Учень бачить перед собою предметний ряд, обʼєкти в якому однакові і не відрізняються між собою ані за кольором, ані за формою. Єдина розбіжність між ними – це розмір. Всі типи розмірів обʼєкта знаходяться під предметним рядом. Щоб виконати завдання, учню потрібно перемістити предмети порібного розміру у порожні клітинки. Робити це треба уважно, звертаючи увагу не тільки на кожен окремий елемент, а й на те, як вони співвідносяться між собою. Коли учень закінчує роботу з цим рядом, картинка на екрані змінюється, дитина переходить на наступний етап завдання, де бачить перед собою вже іншу послідовність, для якої теж треба створити зворотний аналог. У випадку помилки дитина все рівно рухається між етапами. Всі предмети мають цікаве графічне оформлення та стиль зображення.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) тощо; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.