Деякі природні або ж рукотворні обʼєкти мають послідовність використання, яку теж можна використовувати для кращого оволодіння цією темою. На екрані дитина бачить перед собою кілька обʼєктів. Всі вони – різні етапи формування того чи іншого результату. Наприклад, горох: спочатку стручок, потім боби, а потім банка з готовими для їжі гороховими бобами – ось яка послідовність є правильною, адже саме так цей продукт і готується. Але на екрані дитина бачить порушену послідовність, хаотичну. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у відновленні цієї послідовності. Дитина має поміняти ці об’єкти місцями, відтворивши природний порядок. Коли учень впорається з цим, то перейде до наступного етапу вправи, де на нього чекатиме новий набір обʼєктів, що також повʼязані між собою. Якість ілюстрацій для цієї вправи є дуже високою, тож впізнавання предметів буде легким для учня. Ткакож ця вправа є дуже пізнавальною.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) тощо; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.