Будь-яка послідовність предметів має свою структуру, тобто схему розташування її елементів, завдяки якій, власне, і формується послідовність. Коли дитина вивчає цю структуру, поступово покращується її розуміння. Ця вправа тренує вже не просто розуміння структури послідовності, а й практичне вміння її доповнювати. На екрані дитина бачить перед собою предметний ряд, який і є послідовністю, але неповною, адже у ній пропущено той чи інший елемент. Важливо, що в залежності від етапу вправи цей самий пропущений елемент може знаходитись будь-де, а не лише на початку чи в кінці послідовності. Під предметним рядом учень бачить також і елементи, з яких складається ця послідовність. З-поміж них дитина має обрати ту, що має бути на пустому місці. Для цього учень вираховує послідовність і перетягує потрібний об’єкт або об’єкти в спеціальну порожню клітинку. Коли дитина це робить, то переходить на новий рівень, де бачить вже іншу послідовність, яка відрізняється як кількістю складових частин, так і їх характером, адже малюнки на кожному етапі нові.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) тощо; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.