Ця вправа підводить підсумок у вивченні грошей в рамках курсу математики для першокласників, адже у ході її виконання дитина має використати більшу частину своїх знань, присвячених цій темі. На екрані перед учнем знаходиться математичний приклад. Його основні частини відомі, тоді як по іншу сторону від знака рівності знаходиться предмет. Вартість цього предмета і треба встановити, причому робиться це через вибір правильної купюри, яка і є відповіддю на питання рівня. Наприклад, дитина бачить вираз, де є цифра «20», потім знак віднімання, а потім – цифра «10». Після знака рівності знаходиться, скажімо, апельсин. Його вартість, як це обчислює учень, складає десять гривень. Отже, саме цю банкноту з-поміж інших і має знайти та вибрати дитина. Після цього починається наступний етап, де треба виконати приблизно аналогічну дію, тільки математичний вираз може мати вже не віднімання, а додавання, а також цифри, банкноти та предмет, вартість котрого треба встановити, будуть іншими. І навіть якщо дитина помилиться, вона все рівно перейде на наступний етап, просто спочатку побачить правильний варіант, який звʼявиться на екрані.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач; розрізняє поняття «монета» і «копійка».
Учень/учениця: порівнює іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу); додає і віднімає іменовані числа (з одиницями довжини, маси, місткості, вартості, часу), подані в однакових одиницях вимірювання.