Існують геометричні фігури, які не мають кутів, наприклад, круг та овал. Але всі інші фігури не тільки мають кути, а й сторони. Наприклад, трикутник – це геометрична фігура, яка має три кути і три сторони. Це загальне визначення, яке включає в себе різні типи трикутників, але для всіх них кількість цих елементів залишається незмінною. Тому дати можливість дитині вивчити, яка фігура має певну кількість сторін і кутів – це один із базових уроків геометрії. На екрані учень бачить певну фігуру, і у ході виконання цієї вправи дитина має порахувати кількість її сторін та кутів. Для того, щоб полегшити підрахунок, вони позначені червоними крапками. Далі дитина має ввести отримане число у спеціальне поле. Коли учень дасть відповідь на питання стосовно цих елементів, то перейде на наступний етап завдання, де побачить вже інші геометричні фігури. Важливо, що навіть у випадку помилки виконання вправи не припиняється. Правильна відповідь зʼявиться на екрані, учень зможе зрозуміти свою помилку, навчитись на своєму досвіді. І після цього дитина продовжує вправу. А різноманіття фігур на кожному з етапів робить завдання більш цікавим.
Учень/учениця: вміє ділити коло і прямокутник на дві або чотири рівні частини; описує частини, використовуючи слова "половина", "чверть", "четверта частина"; описує ціле як дві або чотири частини; розуміє, що ціле, розділене на більшу кількість рівних частин, створює менші частини.