Календар є дуже зручним способом орієнтуватись у днях, місяцях та сезонах. По-перше, інформація у календарі структурована та виглядає зрозуміло. Всі дні місяця мають свою дату, тобто свій порядковий номер, а дні тижня з ними співвідносяться. По-друге, більшість календарів, а зокрема той, що є у цій вправі, мають формат таблиці, а інформацію, яка подається у цьому вигляді, сприймати досить легко, якщо навчитись правильно її розуміти. Ось саме цьому вмінню і присвячено вправу. На екрані дитина бачить перед собою досить стандартний календарний лист, на якому зображено, наприклад, березневі дні. Учень бачить, що верхній рядок – це назви днів тижня, а всі стовпчики, які утворюються під кожним з них, означають, що ці дати випадають у цьому місяці як раз на той чи інший день. До календаря додається завдання. Наприклад, вирахувати, скільки у місяці буде вівторків. Тоді дитина просто підраховує кількість заповнених під назвою дня клітин. Коли учень виконує завдання, то проходить далі, на наступний рівень, де бачить вже інший місяць і нове завдання, але механіка виконання залишається такою ж. Ця вправа ілюструє те, що у різних місяцях дати випадають на різні дні.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично-зорієнтованих задач.