Температура – така сама характеристика, як обʼєм, або маса, тільки стосується вона не тільки конкретного предмета, а й середовища. І температуру можна виміряти. Для цього використовується термометр. Цей досить простий за будовою прилад використовує властивості ртуті, яка в ньому міститься. Коли температура середовища підвищується, росте і показник ртутного стовпчика, бо ртуть розширюється. А коли температура падає, виникає зворотний процес: ртуть зменшується, і показники падають. У ході виконання цієї вправи дитина навчиться вимірювати і навіть самостійно виправляти показник ртутного стовпчика. На екрані зображено персонажа, який пропонує учню попрацювати з термометром, який також зображено на малюнку. Над зображенням міститься завдання, у якому вказано, яку температуру має встановити дитина. Учень піднімає встановлену нульову температуру до тієї позначки, що вказана у завданні. Після того, як дитина це зробить, починається наступний етап вправи, на якому учня чекатиме вже інше завдання, хоча механіка його виконання залишається такою ж самою.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) тощо; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.