Нарешті після кількох етапів підготовки дитина має змогу працювати зі звичайними дробами, де частини цілого представлені у числовому вигляді. Такий довгий підготовчий процес був повʼязаний з тим, що тема «дроби» буде успішно засвоєна дитиною тільки за умови, якщо учень дійсно зможе її зрозуміти, не машинально рахуючи, а усвідомлюючи сенс дробових частин і цілих чисел. Саме цьому присвячено дану вправу. На екрані дитина бачить малюнок, на якому зображено геометричну фігуру. Певну її частину зафарбовано не тим кольором, що інші. Дитина має вказати, скільки частин є вцілому (це знаменник) і скільки зафарбовано іншим кольором (це чисельник). Виконати цю вправу дуже легко – треба просто порахувати кількість частин цілого і окремо ті з них, що відрізняються від інших. Але при цьому учень в один і той же момент сприймає досить великий обʼєм інформації – і стосовно фігури, і підрахунку її частин. Завдяки цьому завданню учень зрозуміє роль чисельника та знаменника. Навіть якщо десь з підрахунком дитина і помилиться, то все рівно перейде на наступний етап, де побачить іншу фігуру і зможе закріпити досвід попереднього етапу.
Учень/учениця: вміє ділити коло і прямокутник на дві або чотири рівні частини; описує частини, використовуючи слова "половина", "чверть", "четверта частина"; описує ціле як дві або чотири частини; розуміє, що ціле, розділене на більшу кількість рівних частин, створює менші частини.