Природі не властиві абсолютно правильні форми. Це вже результати людської діяльності: кругле печиво, однаковий з різних сторін будинок. Але певна базова симетрія є і у природних обʼєктах, і у рукотворних, тож з цим поняттям дитина зустрічається кожного дня протягом всього свого життя. Але симетрія може мати різну форму – все залежить від того, що є точкою відліку. У ході виконання цієї вправи дитина ознайомиться з поняттям симетрії відносно прямої. Це досить легкий підтип даного явища, який учню буде найлегше усвідомити. Симетрія відносно прямої – це явище, при якому половини фігури є повністю рівними та однаковими, якщо цю фігуру пересікає пряма посередині. На екрані дитина бачить певну фігуру, яку, власне, пряма і пересікає. Учень має проаналізувати зображення і визначити, чи співпадають половинки фігури між собою. Якщо так, то вона є симетричною відносно прямої. При цьому на малюнку є не тільки сама ця фігура, а й персонаж, який її розрізав навпіл. Таким чином вправа є більш інтерактивною і сюжетно наповненою. Це робить завдання цікавішим, а урок, який виносить з нього дитина, – більш памʼятним.
Учень/учениця: зображує двовимірні форми (прямокутник, квадрат, трапеція, трикутник) або тривимірні форми (куб, правильні прямокутні призми, правильні конуси і правильні циліндри), щоб створити геометичну фігуру або нову фігуру з іншої фігури.
Учень/учениця: вміє ділити коло і прямокутник на дві або чотири рівні частини; описує частини, використовуючи слова "половина", "чверть", "четверта частина"; описує ціле як дві або чотири частини; розуміє, що ціле, розділене на більшу кількість рівних частин, створює менші частини.