Лінійка – дуже корисний інструмент, який зазвичай використовують для вимірів. Але разом з цим вона є чудовою наглядною ілюстрацією числової прямої, бо містить, як мінімум, перші десять-двадцять чисел, починаючи з нуля. У цьому завданні лінійка використовується для полегшення сприйняття дитиною прикладів на віднімання. На екрані зображено лінійку, на якій у зворотному напрямку нанесено стрілочками вказівки, скільки від загального числа на лінійці треба відняти першого і другого разу (якщо це необхідно). Над кожною зі стрілочок вказано, скільки від її довжини відняли обидва рази. Під лінійкою дитина бачить звичайний математичний вираз з відніманням, де є, однак, не всі складові рівняння. Учень має «перекласти» те, що бачить на картинці у приклад, ввівши у поля ті числа, які бачить над стрілочками. Коли дитина це зробить, знаходження різниці стане вкрай простим – нею буде та цифра, на якій зупинилась крайня ліва стрілочка. Використання лінійки є вдалим способом продемонструвати дитині суть віднімання.
Учень/учениця: розуміє співвідношення лічби з додаванням і відніманням (наприклад, шляхом лічби по 2 через додавання 2).