Тема дробів є досить складною для розуміння дитини, адже торкається величин, досі незнаних для учня. Дитина звикла сприймати числа та величини як щось цілісне, але у своєму віці їй вже властиве диференційне мислення. Треба тільки дати учню розуміння цього явища. І простіше за все починати з фігур, до яких дитина вже звикла. Саме цьому й присвячено дану вправу. На екрані дитина бачить геометричну фігуру, яка є неповною. Певна частина її відʼєднана, але яка саме – це має зрозуміти дитина у ході виконання завдання, адже окрім правильного варіанта є й низка хибних, що також знаходяться під фігурою, яку треба доповнити. Отже дитина аналізує зображення, бачить, яку саме частину фігури було вилучено, і знаходить її серед наведених варіантів. Важливо, що ці частини зображено так, як і вилучено. Тобто ані позиція, ані пропорції не було змінено. Отже завдяки цій вправі розвивається вміння дитини шукати фрагменти чогось цілого. Не менш важливим є те, що потрібна частина, на відміну від зайвих, повністю тотожна тим, що є у фігури. Наприклад, якщо прямокутник було поділено на три частини, і одну з них забрали, то вибрати слід ту, що за розміром подібна до перших двох.
Учень/учениця: вміє ділити коло і прямокутник на дві або чотири рівні частини; описує частини, використовуючи слова "половина", "чверть", "четверта частина"; описує ціле як дві або чотири частини; розуміє, що ціле, розділене на більшу кількість рівних частин, створює менші частини.