Ця вправа є аналогом попередньої, але присвячена тренуванню вміння дитини віднімати. На екрані перед учнем міститься віршована загадка. Вона містить сюжет, у якому розповідається про казкових героїв або лісових звірів, які виконують ту чи іншу дію, у результаті якої зменшується початкове число предметів. Наприклад, їжачок збирає грибочки. Під віршиком міститься декілька прикладів, проаналізувавши які, учень має обрати саме той, що підходить до даної задачі. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап, де з'являються новий вірш та цифри. Ілюстрації мають посилити інтерес дитини до виконання вправи. Незмінним і цій вправі залишається тільки те, що у кожній задачці треба знаходити саме різницю, виконуючи дію віднімання. Числа ж різні, але завжди у межах двадцяти.
Учень/учениця: знає структурні елементи задачі – умова і запитання; числові дані та шукане; розуміє, що в умові задачі містяться числові дані, а запитання вказує на шукане; визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; робить висновок про те, чи описана ситуація є задачею.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел; збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння; знаходження невідомого доданка.
Учень/учениця: читає задачу; виділяє умову і запитання, про кого або про що йдеться в задачі, числові дані й шукане; обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі; записує розв’язання задачі дією із зазначенням найменування результату, коротку відповідь; формулює (усно) повну відповідь на запитання задачі.