Ця вправа, як і минула, присвячена тренуванню вирішувати математичні задачі. Але якщо попередня вправа була повʼязана з виконанням дії додавання, то ця – з дією віднімання. На екрані дитина бачить перед собою віршик, у якому містяться умови задачки: є сюжет, згідно з яким початкова кількість тих чи інших предметів зменшується. У вірші вказані всі потрібні для знаходження результату дії елементи, тобто зменшуване та від'ємник. Учень має обчислити рівність та обрати правильний варіант відповіді серед цифр, які представлені нижче. Коли дитина це робить, то проходить далі, на наступний етап. На новому рівні учень бачить вже інший віршик, нові зменшувані та від'ємники. А також з'являються нові ілюстрації, адже кожен етап вправи супроводжується яскравими та деталізованими малюнками. Наявність у задачці сюжету, віршованої форми та ілюстративного супроводу перетворює цю вправу на цікаву розвиваючу гру. І навіть якщо дитина у ході її виконання десь помилиться, то все рівно продовжить рух між рівнями завдання, просто правильна відповідь зʼявиться на екрані перед переходом на наступний рівень.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел; збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння; знаходження невідомого доданка.
Учень/учениця: читає задачу; виділяє умову і запитання, про кого або про що йдеться в задачі, числові дані й шукане; обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі; записує розв’язання задачі дією із зазначенням найменування результату, коротку відповідь; формулює (усно) повну відповідь на запитання задачі.