Це завдання продовжує тренування дитини у розпізнанні та використанні паперових купюр. На екрані дитина бачить набір банкнот, які розміщені у робочому полі хаотично. Тим не менш, у цій групі є певна закономірність: майже всі купюри мають пару, наприклад, дві банкноти вартістю по дві гривні, дві купюри по десять гривень тощо. Але серед них є одна банкнота, що пари не має. Також біля робочого поля є персонаж, якому учень має допомогти знайти саме цю поодиноку гривневу купюру. Коли учень це робить, то проходить далі, до наступного етапу вправи. Там він бачить вже іншу групу купюр, які розміщені на інших частинах робочого поля. Номіналом вони відрізняються від попередніх. Ця вправа є досить легкою, адже всі купюри української гривні (а лише з нею працюватиме дитина у даному завданні) кардинально відрізняються одна від одної за кольором. Тож виділити ту банкноту, яка представлена на екрані у одиничному числі, буде досить легко. Але разом з цим дана вправа є важливою, бо допомагає учню краще запамʼятати зовнішність купюр та розташування на них цифр, що вказують на номінал. А це спростить роботу з грошима у майбутньому.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач; розрізняє поняття «монета» і «копійка».