Щоб ефективно та швидко працювати із грішми, дитина має добре запамʼятати номінал усіх існуючих монет. Саме тренування знання номіналу монет і представляє з себе ця вправа. На екрані перед дитиною міститься набір копійок. Вони розміщені хаотично. Поряд з ними намальований хлопчик. Це персонаж, якому треба допомогти відшукати монетку без пари. Наявність додаткового героя робить вправу більш інтерактивною. Отже, майже всі копійки мають пару, тобто є дві монети номіналом в пʼять копійок, дві – номіналом у десять копійок тощо. Але є одна, що пари не має. Завдання учня полягає у тому, щоб знайти і виділити саме цю поодиноку монетку. Коли дитина це робить, то проходить далі, до наступного етапу вправи, де побачить вже інші копійки. Важливо, що перехід на наступний рівень здійсниться навіть у випадку, якщо учень неправильно обере монетку на минулому етапі. Правильна відповідь просто зʼявиться на моніторі, тож учень матиме змогу вчитись на своїх помилках. У вправі використані аутентичні зображення копійок української валюти зі збереженням співвідношення їхнього розміру, тож, виконуючи вправу, дитина краще запамʼятовує копійки.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр; використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач; розрізняє поняття «монета» і «копійка».