У ході виконання цього завдання дитина стикається зі значно більшими числами, ніж у минулих вправах цього комплексу. На екрані перед дитиною з'вляється сюжетна задачка. Вона має типовий арифметичний сюжет: двоє персонажів, які виконують дію, у результаті якої змінюється початкова кількість предметів. Наприклад, на одному з етапів мама і донька йдуть у магазин по овочі. Називається кількість кожного сорту овочів, які вони купують, і мета – знайти загальну суму. Тож дитині слід просто додати між собою всі названі числа. А вже, скажімо, на наступному етапі йдеться про двох пекарів, кожен з яких зробив тістечка. Кількість тістечок першого відома, а от про другого дитина знає тільки те, що він зробив на три тістечка менше. Отже, щоб дізнатись, скільки саме він напік тістечок, від кількості тістечок першого пекаря слід відняти вказану різницю. Таким чином, виконуючи це завдання, дитина стикається і з віднімання, і з додаванням, а головне – учень вчиться використовувати свої знання для вирішення побутових ситуацій. Текст завжди гарно ілюстрований, а числа використовуються лише в межах ста.
Учень/учениця: знає структурні елементи задачі – умова і запитання; числові дані та шукане; розуміє, що в умові задачі містяться числові дані, а запитання вказує на шукане; визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; робить висновок про те, чи описана ситуація є задачею.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел; збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння; знаходження невідомого доданка.
Учень/учениця: читає задачу; виділяє умову і запитання, про кого або про що йдеться в задачі, числові дані й шукане; обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задачі; записує розв’язання задачі дією із зазначенням найменування результату, коротку відповідь; формулює (усно) повну відповідь на запитання задачі.