Цікавість даної теми полягає у тому, що вона може бути представлена у зовсім різних формах. Наприклад, це може бути предметний ряд або набір чисел, або, як у цій вправі, кілька предметних рядів, що разом складають структуру, подібну до трикутника. Це робить вправу більш цікавою, а також дозволяє розвинути просторове мислення, здатність аналізувати зображення, вираховувати кількість частин цілого і приймати логічні рішення. На екрані дитина бачить кілька предметних рядів. Верхній є найменшим, а кожен наступний з нижніх зростає на один елемент. При цьому кожен ряд є предметною послідовністю, що має одні й ті самі елементи, а також структуру. Дитина бачить, як з кожним кроком вниз ця послідовність зростає, аналізує правила цього процесу і у ході виконання вправи найбільший і найнижчий ряд має створити самостійно. Для цього учень має перетягнути у пусті клітинки елементи послідовності, що містяться під зображенням. Після цього учень переходить до наступного етапу завдання, де бачить вже нові предмети та іншу послідовність.
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) тощо; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.