Дану вправу присвячено роботі з стовпчастими діаграмами. Особливість їх у тому, що вони дозволяють порівнювати дані про різні одиниці виміру, предмети, величини тощо. Причому порівнювати можна наочно, адже висота стовпчика показує кількість предметів. Цим діаграми певною мірою зручніші навіть цифр, для правильного розуміння яких необхідне знання порядку при рахунку. Тут учень повинен показати все те, чого він навчився, працюючи над даною темою. На екрані дитина бачить 2 стовпчастих діаграми. Кожен стовпчик показує кількість предметів, які зображені під ними. Висота стовпчика вказує на те, яких з цих об'єктів більше, а яких менше в порівнянні одне з одним. Також існує вертикальний з умовними позначеннями для кращого розуміння даних. Учень аналізує зображення і вибирає ту діаграму, про яку йдеться в завданні над ними. Після цього дитина проходить до наступного рівня, де бачить аналогічні діаграми, тільки з іншими предметами в іншій кількості.
Учень/учениця: знає, розуміє та порівнює дані, представлені до трьох категорій; формулює питаня та відповіді з приводу загальної кількості даних; скільки в кожній категорії, на скільки більше або менше в одній категорії, ніж в інший.