Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені розвитку логічного мислення дитини. Як і попередні вправи, ця – більше схожа на гру, втім цей аспект виправдано сильно виражений у ній. У ході виконання даного завдання дитина цілеспрямовано працюватиме з алгоритмом виконання певної багатоскладової операції. Взагалі-то дитина й до цього моменту неодноразово працювала за певним алгоритмом. Фактично, це відбувалось кожного разу, коли учень опрацьовував завдання. Для виконання якого необхідно було виконати послідовність певних дій, де один етап переходив в інший – і так по черзі. Однак, цього разу алгоритми, з якими матиме справу школяр, будуть вже значно більшими, що й стало причиною посилення ігрового акценту – для збільшення цікавості дитини у виконанні завдання. На екрані перед учнем міститься робоче поле, яке розділено на квадратики. З одного його боку знаходиться зображення тваринки, яким треба допомогти прокласти собі маршрут. На шляху її чекають різні перешкоди, що зображені на квадратиках робочого поля. Маршрут знаходиться поруч із ним. Там вказані стрілочки для напрямку руху, а числа – для того, щоб було зрозуміло, скільки саме клітин пройшла тваринка у ту чи іншу сторону. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити кінцеву точку дороги героя. Цей квадрат має виділити дитина, щоб пройти на новий рівень завдання. Там буде інше наповнення робочої зони, а відтак і маршрут, тобто алгоритм рухів тваринки, буде вже новий. Ця вправа не лише розвиває логічне мислення, а й покращує вміння дитини орієнтуватись у кількох різних елементах завдання, пов’язуючи карту маршруту з алгоритмом рухів. Про всяк випадок є й спеціальна підказка, де всі символи пояснюються та розшифровуються.