Анаграми – це явище мовне, однак воно також пов’язане і з математикою. Числа і слова у певній мірі подібні між собою. Слово – це засіб спілкування, який має певне лексичне значення (якщо йде мова про слово, що належить до самостійних частин мови), котре залежить від порядку букв, які в ньому використовуються. Важливою ж також кількість цих літер, або ж звуків, якщо мова йде про усне мовлення. Число ж подібним чином будується з цифр. Кожна не лише має власне значення. Її положення, її розрядність, багато чого означають для числа. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з анаграмами – своєрідним способом зашифрувати одне слово в іншому. На екрані перед учнем міститься набір слів. Всі вони різні. Кожне має своє лексичне та граматичне значення. Однак, набір літер у них є вельми подібним. У завданні, формулювання якого знаходиться над набором слів, вказано, до якого слова треба підібрати анаграму. Учень читає це слово у завданні, після чого серед тих слів, які є у ряду, шукає одне – яке стало результатом зміни порядку букв у першому. Коли дитина його знаходить, то виділяє. Далі починається наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії з новою анаграмою. Важливо, що як початкове слово, тобто те, яке є у завданні зверху, так і його анаграма мають бути повноцінними словами, а не набором букв. Аби зберегти лексичне значення, можна пожертвувати абсолютною точністю. Оскільки ця вправа присвячена логіці як частині математичної науки, серед слів будуть часто зустрічатись саме поняття з математики, різні терміни та назви. А під набором слів про всяк випадок міститься підказка, натиснувши на яку дитина побачить тлумачення самого поняття «анаграма».