Мабуть, для кожного це звичний розвиток подій: двоє домовились зустрітись, однак хтось запізнюється. Цікаво, що пунктуальність у зустрічах є невід’ємною частиною культури. В Україні традиційно стараються бути точними, але іноді дозволяють собі затриматись ненадовго. В Німеччині люди максимально точні та пунктуальні – вони приходять або рівно у час назначеної зустрічі, або раніше. В Ірландії люди взагалі не назначають точний час – все рівно всі завжди запізнюються. В будь-якому разі завжди треба розуміти час зустрічі, аби знати, на скільки саме людина запізнюється, як довго її чекати тощо. Цьому й присвячено дане завдання. На екрані перед учнем міститься опис сюжету, згідно з яким двоє друзів домовились про зустріч. Вказується як точний час цього побачення, так і те, коли саме люди, що домовились зустрітись, прийшли. Хтось може явитись раніше, хтось – запізнитись. На кожному етапі змінюється не лише сюжет і час назначеного побачення, а й обставини. Над задачкою вказано питання, яке має альтернативні варіанти відповіді: так або ні. Наприклад, чи в результаті всіх обчислень відомо, що хлопець чекає на дівчину більше, ніж півгодини? Учень має відняти або додати час запізнення або приходу раніше обох персонажів від час назначеного для зустрічі. Після цього треба порівняти обидва результати і дати відповідь на задане питання. Коли учень це робить, то проходить на новий рівень вправи, де треба виконати аналогічні завдання. Завдяки цій вправі школяр навчиться розуміти не лише саме поняття про час зустрічі, а й те, як довго його чекають, коли запізнюється він, а також як довго треба чекати йому, коли запізнюється друг. І це стане поштовхом для того, аби дитина приходила завжди вчасно.