Вміння правильно читати десяткові дроби є надзвичайно важливим, адже воно відіграє свою роль буквально у всіх видах роботи з цими величинами: і при порівнянні їх між собою, і при порівнянні їх зі звичайними дробами, і при виконанні більшості математичних дій. Справа тут у тому, що саме назва дробу дозволяє визначити (і дуже швидко) її величину. Звичайний дріб вважається більшим не тільки тоді, коли у нього великий чисельник, а тоді, коли співвідношення чисельника та знаменника відповідні, тобто чим менший знаменник у порівнянні з чисельником, тим більшим є дріб, який означає частину цілого. Якщо всього цих частин «85» (знаменник), а з них взяли «80», то це, фактично, вже майже ціле число, а от якщо знаменник дорівнює «145 890», а чисельник – «349», то цей дріб значно менший, адже частина «взятих до роботи» елементів цілого набагато менша. Знаменник, тобто кількість частин, на які було розділено умовну одиницю, у випадку з десятковими дробами не називається, а вказується тим, яка кількість цифр після коми є в наявності. Якщо їх дві, то знаменник дорівнює стам, а якщо три – тисячі. Щоб не переводити кожного разу, десяткові дроби влучно називаються: «0,56» називається «нуль цілих та пʼятдесят шість сотих». Останнє слово тут і означає розряд крайньої цифри після коми, і водночас – розмір знаменника. На екрані перед учнем міститься зображення персонажа, який промовляє назву дробу. Над ним є цифровий формат десяткового дробу, і дитині залишається вибрати, які з назв він відповідає. Коли учень вибирає потрібну, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде опрацювати подібним чином інший дріб з новою парою варіантів його назви. А наявність додаткового персонажа має посилити інтерактивність вправи.