Логічне мислення можна розвивати багатьма способами. Взагалі, під цим терміном розуміють не просто якусь здатність або вміння, а скоріше цілий комплекс вмінь, які пов’язані з розумовою діяльністю дитини. І їхнє тренування зовсім не обов’язково пов’язане з цифрами або виконанням числових задачок. У ході виконання цього завдання дитина скоріше більше гратиметься, ніж щось вивчатиме, втім, у випадку з тренуванням логічного мислення межа між цими близькими поняттями стає ще більш примарною. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення візерунка. Цей візерунок представляє з себе комбінацію кольорових квадратиків, які знаходяться на полі, котре поділене на квадратики білі. Їх перед дитиною два. Перший – вже готовий малюнок, який зображено на меншій ділянці. Другий – власне, робоча зона. Завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб перенести комбінацію зафарбованих квадратиків з меншого поля на більше, зберегти малюнок та співвідношення білих і кольорових квадратиків. Кількість квадратиків у обох зонах, меншій та більшій, однакове. Відтак вся робота зосереджується на простому копіюванні. Але й для цього необхідно докласти певних зусиль: квадратів багато, необхідно уважно стежити за тим, щоб не помилитись навіть на один – інакше весь візерунок піде криво. Коли учень зробить більшу копію, тобто перенесе малюнок на робоче поле, то пройде на новий етап завдання, де треба виконати аналогічні дії. Що важливо, кожен візерунок схожий на малюнок на вишиванці, що додає цій грі більшої концептуальності. А от самі по собі ці візерунки вельми відрізняються між собою, що лише стимулює увагу дитини на деталях.