З часом пов’язана історія людства, адже саме роки є головними орієнтирами у розподіленні фактів про наше минуле по цій умовній драбині – від давнини і до сьогодення. Скажімо, відомо, що Україна здобула незалежність у 1991 році, а похрестили слов’ян більш ніж як на тисячу років раніше – у 988-му. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься орієнтуватись у роках і водночас дізнаватиметься багато цікавих історичних фактів про постатей, що залишили свій слід в історії народів та всього людства. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься маленька історична замітка, де, окрім цікавого факту, також задається питання. Що пов’язане з роками. Опрацьовуючи історичні теми, треба пам’ятати особливість роботи з поняттям «наша ера». Вона почалась з народженням Христа, і всі наступні роки йдуть у природній послідовності. А от все, що було до Різдва, прийнято датувати за правилом, як багато часу залишилось до народження Христа. Тобто дати йдуть у зворотному порядку. Скажімо, якщо Аристотель народився у 384 році до нашої ери, тобто до Різдва, то коли йому було «20» років, йшов не 404 рік, а 364. Тож при вивченні та аналізі дат на це варто звертати увагу. Коли учень читає задачку і виконує всі обчислення, через які дізнається про тривалість подій або про дату чогось важливого, то відповідь він вносить у порожню клітинку під текстом. Коли школяр це зробить, то пройде на новий етап завдання. Ця вправа може допомогти дитині не лише краще орієнтуватись в історії, а й розширити її кругозір і продемонструвати, як важливо, корисно і цікаво орієнтуватись у часі. А милі, яскраві та якісно зроблені малюнки, які супроводжують кожен етап, лише посилюють цікавість дитини до виконання даного завдання.