Календар – це дуже зручний спосіб керувати часом, співзіставляючи дні тижня з датами. Саме календар дає змогу об’єднати кілька одиниць виміру часу у одну систему. Як вже знає дитина, днів у році «365, інколи їх «366». Днів у тижні «7», причому кожен день має свою назву, а в залежності від конкретного випадку, у місяці може бути і «30» днів, і «31», і «28». Календар все це об’єднує, що полегшує процес переводу однієї одиниці часу в іншу, а головне – дає змогу знайти потрібний день. Скажімо, необхідно дізнатись, який день тижня випадає на «23» липня. В такому випадку людина, яка має календар, спочатку шукає цей місяць, а потім серед чисел знаходить «23» і відразу ж бачить, якому дню воно належить цього разу. Однак, для того, щоб користуватись календарем, треба його розуміти. Ця вправа присвячена саме цьому. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься зображення аркуша календаря, де вказані дні одного з місяців. Він, цей календар. Має формат таблиці – це звично для всіх календарів або майже для всіх. У ряді йдуть числа, які є датами, тобто днями місяця. Кожен стовпчик – день тижня. Над календарем знаходиться завдання. Воно складніше, ніж просто пошук конкретного дня. У завданні вказано день та два варіанти того, який з інших днів до нього ближчі. Календар виступає в якості орієнтира. Дитина знаходить там вказаний у завданні день та обидва варіанти, які претендують на звання найбільш близького дня. Учню залишається вирахувати, який з них є таким, виділити його, після чого дитина пройде на новий етап, де треба буде виконати аналогічний набір дій.