Ця вправа у ігровій формі дозволяє підсумувати ті математичні навички і вміння, котрі тренувала дитина під час виконання вправ даної категорії, а саме – розвʼязування прикладів, котрі містять у собі кілька різних математичних дій та досить великі числа, як мінімум одне двоцифрове. Формат подання інформації у цьому завданні відповідає його назві і нагадує імпровізований кросворд. На екрані перед учнем міститься зображення робочого поля, розбитого на клітинки. В кожній – цифра або символ, що означає ту чи іншу математичну дію. Разом цифри утворюють числа. Це відбувається як по горизонталі, так і по вертикалі, зліва направо та зверху вниз. Таким чином, утворюється поле, де водночас знаходиться відразу кілька прикладів, які можуть мати спільні знаки, цифри, навіть числа. Вони взаємодіють досить цікавим чином, але залишаються окремими. Завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб визначити хоча б один з них, який було розвʼязано правильно. Таким чином, поєднується дві форми виконання математичного завдання: власне, кросворд, перевірка вже виконаної роботи. Ігровий аспект проявляється у тому, що ніщо не розмежовує приклади, тож дитині доводиться окремо шукати кожен з них, відгадуючи, чи є кожна конкретна цифра числом сама по собі, чи приєднується до сусідньої цифри у більше число; з чим вона поєднується у прикладі тощо. Коли дитина знаходить приклад, то перевіряє його правильність. Якщо його було розвʼязано без помилок, то учень виділяє по черзі всі клітинки, які входять до складу цього прикладу, тобто як клітинки з цифрами, так і клітинки з символами-діями. Відповідно кінцевий результат має ще більше походити на кросворд горизонтальними та вертикальними лініями виразів, які перетинаються між собою.