Ця вправа підсумовує знання та вміння дитини, які пов’язані з опрацюванням теми часу й його виміру. При цьому вправа має цікавий сюжет та приємне візуальне оформлення. Цього разу учень буде працювати з годинникам, які показують неправильний час. На екрані перед учнем міститься зображення пари таких годинників. Обидва вони показують час неправильно, але кожен – по-своєму. Вони належать персонажам. Казковим звіряткам, героям книг тощо – на кожному етапі нова пара годинників належить новим героям. Наявність яких посилює інтерактивність вправи та робить її цікавішою для дитини. Дитина вивчає ці годинники, аналізує їх та порівнює. Керуючись вказівками, які позначені в тексті, дитина подумки переводить годинники так, як треба, аби вони показували правильний час. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, аби цей правильний час і позначити. Варіанти ж є під текстом. Учень для правильного виконання цього завдання має розуміти, як переводяться стрілки аналогового годинника, а також, що означає вираз «годинник спішить» та вираз «годинник відстає», тобто в яку сторону слід змінювати положення стрілок. Важливо, що вибрати треба на кожному етапі правильний і точний час – з урахуванням не лише годин, а й хвилин. Саме тому використовується два годинника – аби вони були орієнтирами у пошуках правильного положення стрілочок. Крім того, всі варіанти відповіді досить подібні між собою, а відтак, учню доведеться бути уважним, щоб правильно вибрати єдиний потрібний.